Numbers-7 iconNumbers-2 icon Heart-Shadow icon Numbers-0-Black icon

سلام،

من ندا هستم و برای بار دوم عزم کردم سلامتی خودم رو به دست بیارم. فرار از چاقی که خودش منشا همه بیماریهاست، حداقل برای من معضلیه! من ظرف 5 ماه گذشته به دلیل درگیری بیش از حد کاری، دوباره خودم رو فراموش کردم و چاقی من آغاز شد! اردیبهشت ماه 65 کیلو بودم و الان به طور غیر قابل باوری 72 هستم!!! بله، با آغاز چاقی باز از خودم بیزار شدم و هر چی بیشتر از خودم بیزار شدم، چاقتر شدم!

اومدم که باز به خودم عشق بورزم و برای سلامتیم تلاش و برنامه ریزی کنم. نمی دونم کسی مطالب من رو خواهد خوند یا نه، ولی اگه وبلاگ من رو می خونین خوشحال میشم من رو تو این راه یاری کنین و تجربیات خودتون رو در اختیار من بذارین.

برنامه من اینه که هر روز بیام و بنویسم و هر روز جدولی از برنامه روزانه ام رو اینجا داشته باشم. پس با یاد و نام خدا اولین جدولم رو ایجاد میکنم:


عنوان

شرح

کالری

صبحانه

1 موز 

90 

میان وعده

 1 شکلات تلخ

20 

نهار

 8 قاشق برنج، نصف کاسه قرمه سبزی

432 

میان وعده

 3 شکلات تلخ، 2 بیسکویت

180

شام

3 تکه نان، 3 قاشق خوراک لوبیا، 2 قاشق ماست، 1 لیوان دوغ 

369 

جمع

 

1096

ورزش

 72 دقیقه دوچرخه

325 

آب

8

 

مکمل

بله 

 

وزن امروز

72.0