Numbers-7 iconNumbers-2 icon Heart-Shadow icon Numbers-0-Black icon

سلام،

روز سوم هم آغاز می شود و من تنها 100 گرم کاهش داشتم! اشکال نداره، میدونم که کاذبه و یهو کلی میام پایین (ایشالله). خوب من خدا رو شکر 3 تا دوست خوب پیدا کردم که خیلی خوشحالم. چون اونها هم با من هم مسیرن و دارن برای رسیدن به اهدافشون تلاش می کنن. البته بماند که هر سه شون از من خیلی خوش هیکلترن و وزناشون خیلی کمتر از منه، ولی خوب الگوهای خیلی خوبی هستن که باید تلاش کنم مث شون بشم. این دوستای خوب عبارتند از ME، هانیه و سولی عزیز. سولی می خواد چند روز دیگه بره عروسی و 3 هفته می خواد رژیم باشه... پس فرصت رو غنیمت شمردم که به هوای سولی منم باهاش رقابت کنم بلکه فرجی بشه. بله قراره منو سولی جون مسابقه کاهش وزن داشته باشیم تو 3 هفته با 3 بار اعلام وزن. پس من یه لینک مسابقه هم اضافه می کنم که در جریان مسابقه من و سولی قرار بگیرین.


عنوان

شرح

کالری

صبحانه

1 موز

90 

میان وعده

 3 شکلات تلخ

60 

نهار

 -

میان وعده

3 شکلات تلخ، چیپس، ماست، کیت کت

584

شام

ماست 

50 

جمع

 

789

ورزش

 -

آب

8

 

مکمل

بله 

 

وزن امروز

71.9