Numbers-7 iconNumbers-2 icon Heart-Shadow icon Numbers-0-Black icon

سلام،

روز دوم هم شروع شد ولی در کمال ناباوری من چیزی کم نکردم! دیروز خوب رعایت کردم و ورزش هم داشتم. البته باید به نتیجه آخر فکر کرد و منم همین کار و میکنم.

امروز سالگرد ازدواج من و همسرمه. بعد از 10 سال زندگی مشترک، هنوز برای همسرم جا نیافتاده که مناسبتها برای من اهمیت داره! خلاصه که دیشب در آخرین لحظات دهه اول زندگی مشترکمون یه دعوای جانانه کردیم که نتیجه اش شده چشمای پف کرده الان من!!! ولی خدا رو شکر در ساعات اولیه شروع دهه دوم زندگی مشترکمون دوباره همه چیز به روال سابق برگشت و کلی از دل همدیگه در آوردیم. اینا رو گفتم که بگم با اینکه کلی گریه کرده بودم و به نظر خودم کلی آب از دست داده بودم انتظار داشتم امروز 300، 400 گرمی کاهش داشته باشم که نشد که داشته باشم. اشکال نداره ولی قول میدم فردا کاهش خوبی داشته باشم... .


عنوان

شرح

کالری

صبحانه

-

میان وعده

 1 شکلات تلخ

20 

نهار

 8 قاشق برنج، 1.5 تکه کباب تابه ای

539 

میان وعده

 2 شکلات تلخ، 2 بیسکویت

141

شام

3 قاشق خوراک میگو، 1 ران مرغ، 8 قاشق برنج، 1 کاسه ماست 

521 

جمع

 

1222

ورزش

30+18 دقیقه دوچرخه

237 

آب

9

 

مکمل

بله 

 

وزن امروز

72.0